The Locomotion Reverberation
S10 A15: Leonard och Howard försöker distrahera Sheldon med biljetter till en historisk järnväg när han sinkar deras framsteg med styrsystemet. Penny och Amy tar med Bernadette på utekväll och låter Raj och Stuart ta hand om lilla Halley.