The Man with No Identity
S2 A1: Säsongsstart. Efter att ha krossat Wheatleys drogimperium måste Stabler infiltrera en ökänd gangsterfamilj som satsar på att ta över New Yorks kokainhandel. Bell tvingas samarbeta med en rivaliserande kollega när deras utredningar kolliderar.