S12, A22: Leonard blir positivt överraskad när mamma Beverly kommer på besök och faktiskt är snäll mot honom, tills han upptäcker den verkliga anledningen till att hon är där. Denise och Stuart överutnyttjar Howards och Bernadettes gästfrihet.