The Matrimonial Momentum
S9 A1: Penny och Leonard ska gifta sig i Las Vegas men Penny kämpar med Leonards bekännelse att han kysste en annan tjej. Sheldon vet inte vad han ska göra när Amy vill ha en paus i deras förhållande.