The monster isolation
S6 A17: Raj blir dumpad igen och bestämmer sig för att aldrig lämna sin lägenhet eller ha något med tjejer att göra igen. Penny får använda sina skådespelartalanger när hon hjälper Sheldon med hans ambitiösa webb-tv-satsning om flaggor.