The moving finger
S2 A2: När Jerry Burton och hans syster Joanna kommer till Lymstock för att Jerry ska kunna repa sig efter en allvarlig motorcykelolycka störs deras hopp om en lugn och rofylld tillvaro när en giftmördare härjar i trakten.