The New Normal
S1 A2: Paren tvingas anpassa sig till livet i karantän. Alla är inte i karantän tillsammans med Matt, Emily är rädd att Sasha har fått smittats av det fruktade viruset och Jorge berättar om sitt liv bakom galler.