Vänner The One Where Chandler Gets Caught
S10, A10: När Phoebe och Rachel ser Chandler sätta sig i en bil med en vacker kvinna under kontorstid följer de efter honom till förorterna och ser honom gå in i ett stort hus med kvinnan.