S5, A17: Rachel råkar kyssa mannen som intervjuar henne för ett jobb. Joey blir besatt av en kvinna som bor i Ross lägenhetshus. Phoebe och Gary tävlar med Monica och Chandler om vilkas förhållande som är mest meningsfullt.