Vänner The One With The Engagement Picture
S7, A5: Joey försöker lära Chandler hur man ler inför hans och Monicas förlovningsbild. Phoebe och Ross dejtar vardera parten i ett par som förbereder sig för att skiljas. Joey tar med Tag ut på lite skoj.