Vänner The One With The Kips
S5, A5: Chandler och Monica planerar en resa till Atlantic City för att få lite egentid. När Joey upptäcker att de dejtar varandra får de honom att lova att hålla tyst. Ross måste berätta för Rachel att Emily inte låter dem vara vänner längre.