Six Feet Under The Opening
S3, A9: Familjen Fisher träffar på oväntade gäster när konstskolan säljer Claire, Russells och Oliviers konst. David och Keith träffar på fader Jack i videobutiken, vilket blir pinsamt, och förhandlar senare om reglerna för en trekant med en främling.