The Outlaw Eddie Wagner
S2 A3: Jet ger sig ut på fältet för att säkra nödvändig information åt teamet medan Bell överväger ett förslag från kongressledamoten Kilbride. Albi tar till drastiska metoder för att bevara en hemlighet, och Stabler och Benson vädrar sina frustrationer.