S1, A3: Tori försöker att leva upp till sina motspelarnas krav samtidigt som hon fortsätter att bearbeta Shannen. Jason och Ian brottas med äktenskapsproblem, Jennie möter sin nya livvakt, Brian anlitar en ny assistent och Gabby ber Christine om råd.