Six Feet Under The Rainbow of Her Reasons
S5, A6: Ruth hjälper gärna till när Sarah ringer henne. David och Keith upptäcker att familjelivet inte är så lätt när de tar hand om Anthony och hans bror Durrell, och Nate minns hur han förlorade sin första kärlek.