The Ram Has Touched The Wall
S1, A5: Caesar överväger ett erbjudande från Pompejus. Vorenus har svårigheter som affärsman. Atia försöker skilja Servilia och Caesar åt. Pullo får i uppdrag att lära upp Octavius som soldat.