Cold Case: The Complete Series The Red And The Blue
S4, A11: När Jeffries tidigare partner delar med sig av ny information om mordet på en manlig sångare år 2000, öppnas fallet igen, vilket kräver att Rush och Scotty reser till Knoxville, Tennessee.