The Red Ranger, the Hero and the Princess
S1, A3: Teltina, the third princess of the kingdom of Avallost, is joined by her hero Lowji on a crusade to combat a threat to the people; she is eager to recruit Yihdra and Togo, but her knight in shining armor isn't quite as enthusiastic.