The Right Thing
S10 A4: Kidd sprider sina vingar som löjtnant. Chief Hawkins åker med ambulans 61 för att lära sig mer om Brett. Casey gör en resa utanför staden. En dejtkväll med Ritter förvandlas till en nödsituation.