The story of Bandai
S1 A2: Dororo och Hyakkimaru kommer till en by och får träffa dess ledare, fru Bandai. När Hyakkimaru av någon outgrundlig anledning drar sig svärd i hennes närvaro blir de inspärrade i en lagerbyggnad av byborna. Det visar sig att de inte är ensamma därinne ...