S1, A5: Någon kidnappar och hjärntvättar rika, mäktiga män i Gotham, och Batman måste ta reda på vem och varför. När Barbara Gordon börjar misstänka att en av hennes vänner är inblandad i kidnappningarna, hamnar hennes utredning på kollisionskurs med mörkrets riddare.