S1 A2: Förkrossad över brytningen går Sebastian med i en stödgrupp som lovar honom ögonblicklig lycka. Fabiana tröstar Lucia men skickar av misstag ett nakenfoto till. Han är fixerad vid att få tillbaka fotot, och tar till absurda metoder. Daniel överväger om han ska sätta en ring på Mafers finger. Fish, som har gjort slut med Yaneth, gör sällskap med Sebastian i hans sökande efter lycka.