The Terrorist Attack
S3, A5: Ryktet om en terrorattack förstör en välgörenhetskonsert med Alanis Morissette hemma hos en vän till Larry. Och Larry råkar nonchalera Paul Reisers fru Mindy vid ett antal möten, på en restaurang och i parfymaffären där hon arbetar.