The Tesla Recoil
S11 A8: Leonard och Howard blir rasande när de upptäcker att Sheldon har samarbetat med militären bakom ryggen på dem. Bernadette är beordrad att vila och ber därför Raj om hjälp när hon misstänker att Ruchi försöker stjäla hennes jobb.