The Truth and Nothing But...
S3 A1: I det första avsnittet av säsong tre är Beecher fortfarande på sjukhuset efter att Schillinger och Keller bröt hans ben, Alvarez är fortfarande i isolering då han gjort Rivera blind, Adebisi är tillbaka i köket och McManus börjar dejta en ny vaktare.