S1, A5: Mördarens senaste attack ger Stella Gibson ny energi i jakten. När nätet börjar dras åt gör Spector ett dramatiskt erkännande och fattar ett beslut som ska sammanfläta hans öde med Gibsons. I rollerna: Gillian Anderson, Jamie Dornan, John Lynch, Bronagh Waugh m.fl. Del 5 av 5.