S1, A13: Jamie hamnar i knipa när en desertör från hans förflutna dyker upp igen. Claire tar hand om Jenny, som har värkar, medan Jamie och Ian ansluter sig till The Watch vid ett överfall, något som får förödande konsekvenser.