The Workplace
S1 A4: Dean hänger med på bandrepetition till musikstudion med Bill, men de vuxnas affärsverksamheter tvingar Lillian att hämta Dean och då får han lära sig vad hans mamma sysslar med när han är i skolan hela dagen.