There But For The Grace of God, Go I
S2 A5: Då Tomas och Marcus fortsätter att undersöka de märkliga händelserna på familjehemmet ger sig äntligen demonen till känna. De två prästerna kämpar mot klockan för att hitta bevis för besatthet innan det är för sent. Andy och Rose tar med barnen för att campa över natten och hamnar i kollisionskurs med närvaron av det övernaturliga på ön.