The New Kid in Town
S1 A5: En ny medlem ansluter sig till gruppen, men han är inte som han först verkar. Cutter tar sig an Tom för att se till att hans skyddsling håller sig nykter till varje pris. Loudermilk och Allison är oense om hennes musiksmak.