Tiger flyttar berg
S2 A1: Sex månader efter säsongsavslutningen av första säsongen får Sunny en ny fiende samt en ny, oväntad bundsförvant i ett gruvfängelse bortom Badlands. Ryders position som Baron är hotad av Änkan och Tilda. Under tiden lär sig M.K. att kontrollera sin mörka gåva på en mystisk plats.