Tillit
S6 A10: Boyd (Walton Goggins) vill skrapa ihop tillräckligt mycket pengar för att lämna Harlan för gott. Ava (Joelle Carter) ger Raylan (Timothy Olyphant) en sista chans att sätta Boyd bakom galler.