Doces do Ofício To Share
S1, A1: Om du har vänner hemma, bjud dem på allas favoriter som är lika oväntade och minnesvärda. Popcorn i karamell och smält choklad med nötter. Mjölkmousse med konjakt, karamelliserade bananer och saltade jordnötter, samt en klassisk brownie med valnötter och grädde.