Total makt
S6 A2: Danny och Baez utreder en potentiell seriemördare som skickar ett kyligt meddelande till Danny, och Erin leker med idén att ansöka till domare. Dessutom hamnar Frank i en jobbig sits när borgmästarkandidaten Katherine Tucker (Mary Stuart Masterson) anklagar honom för att i hemlighet utreda hennes man, och Eddie möter sin far när denne hamnar på sjukhus.