Traitors
S1, A5: Lizzie måste handskas med sin mors trotsiga försvar av Yorks sak. Utseendet hos en pojke i Burgund som påstår sig vara prins hotar att destabilisera kung Henriks styre ytterligare. Hans mor Margaret Beaufort tar konsekvenserna av att bära på en mörk hemlighet.