S1, A9: Akutpersonalen skyndar sig att hjälpa en hemlös man som mosats i en sopbil, en mor och son i en kraschad hiss och extrema samlare som begravts i sitt hem. Efter 14 års äktenskap gör Athena entusiastisk comeback på dejtingscenen. I takt med att Bucks och Abbys förhållande blir alltmer seriös prövas deras nyfunna romans av hennes åldriga mor.