S3, A17: Robbie, som har introducerats till den sköna "träskmusiken" som spelas av hånade träskdjur, försöker att ordna ett skivkontrakt åt dem, men måste handskas med en lurendrejare till skivbolagschef och en fördomsfull Earl.