Tre apor
S1 A6: Joe firar VA-dagen hemma hos Smith, och passar på att ta reda på mer om filmerna. Juliana börjar arbeta åt Tagomi medan hon fortsätter sitt sökande efter svar. Smith bjuder hem en gammal vän för att delta i firandet, vilket får överraskande resultat.