S1, A16: När den nitiska Mandy får chans att träffa sin idol Kim Kardashian går inte allt som planerat, men resultatet blir bättre än vad hon ens hade kunnat föreställa sig. Mike vill inte bli beordrad att hugga ner ett skadat träd på sin egendom och samlar familjen för att protestera vid stadshuset.