S7, A4: Bosch plockas bort från mordbrandsfallet till ett dubbelmord i Hollywood Hills och finner kriminalinspektör Jimmy Robertson på platsen. Trakasserierna mot intendent Billets fortsätter, men hennes chef Cooper och intendent Thorne är arga för att hon gick till Internutredningar istället för att prata med dem. Maddie gör en chockerande upptäckt. Bosch och Edgar försöker fån Alvarez att prata.