Trophy Wine
S10 A5: Vinkännaren Bing Cullman har lyckats kamma hem några extremt sällsynta vinflaskor som kommer att göra honom till en mycket rik man. Tyvärr hinner han inte ens fira ordentligt innan han blir förgiftad och dör. Goren och Eames utreder fallet.