The Good Wife Två tjejer, en kod
S4, A3: Medan Alicia och Will representerar en nystartad internetbaserad firma i en rättegång mot en sökmotor som anklagas för att manipulera resultaten, försöker Eli avvärja en potentiell skandal för Peters kampanj.