Two-Faced Killer
S1 A2: Två collegestudenter hittas döda i Washington, D.C., ett år efter Hillside Strangler-morden i Los Angeles. En lokal säkerhetsvakt väcker misstankar efter att ha ertappats med en rad lögner.