Killer Coaster Under täckmantel
S1, A1: När en kropp hittas på spöktåget i Palavas-les-Flots tivoli, bestämmer sig Sandrine Laplace, en ivrig lapplisa, för att leda utredningen utan sina chefers vetskap. Även om det innebär att utsätta sig själv för fara.