S2, A9: Michael besöker Mahones ex-fru och får bitarna för att kunna pussla ihop hans mörka hemlighet. Bellick hittar T-Bag och han gör vad som helst för att ta reda på vart pengarna är. Lincoln och LJ har ingenstans att ta vägen.