Unfinished Business
S1, A4: Missnöjda med utredningens gång sedan flickornas försvinnande börjat skapa rubriker tar Cassie och Jenny tar saken i egna händer. Danielle och Jerrie tar hand om Grace, som fattar ett smärtsamt beslut i ett försök att rädda dem alla.