Ungdomars val
S3 A10: Jeremy Clarkson, Richard Hammond och James May jämför Volkswagen Polo GTI, Ford Fiesta ST och Toyota Yaris GRMN på racerbanan innan de försöker göra bilarna mer attraktiva för ungdomar. I det här avsnittet jämför även Hammond och May Lamborghini Countach och Ferrari Testarossa.