Uppföljningar
S2, A13: Aspiranterna får i uppdrag att följa upp avstannade utredningar för att försöka hitta nya ledtrådar, medan Bradford väntar besked från inspektörsprovet. Nolan får nyheter som förändrar hans familjebild, och bjuder in Grace på mat i sitt nyrenoverade kök.