S2, A15: När Robbie drar på sig uppmärksamhet för sitt vetenskapsprojekt som kan agera källa för billig, ren energi, försöker Wesayso-verksamheten sätta käppar i hjulet för hans idé; men till och med Fran blir överraskad över Earls reaktion på attacken mot deras son.