Cadernos Da Filipa Using up leftovers
S1, A2: Idag ska Filipa ge några tips för att återanvända matrester! Vi ska göra en spenatgratäng med ris béchamel, bananbröd (mycket mogna bananer!) och en god grönsakssoppa!